جستجو

مدارک مورد نياز جهت عضويت افراد حقيقی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان يزد

  • صفحه اصلی
  • مدارک مورد نياز جهت عضويت افراد حقيقی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان يزد

بسمه تعالي

با سلام

همكار گرامي ورود شما را به جمع خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسي ساختمان خير مقدم عرض نموده و اميد است اين تشكل حرفه اي كه در ايجاد ، حفظ ، ارتقاء و اعتلاي صنعت ساختمان و مهندسين كشور سهم به سزايي دارد با پيوستن عضوي ديگر در رسيدن به كمال يك قدم نزديكتر گرديده و موجب تعالي و رشد هر چه بيشتر جامعه مهندسي را فراهم آورد

عضويت در سازمان نظام مهندسي مستلزم دارا بودن شرايط زير مي باشد

شرايط عضويت :

الف : اقامت دراستان حداقل 6 ماه قبل از تاريخ تسليم درخواست عضويت و يا تولد در استان

ب: داشتن مدرك تحصيلي كارشناسي يا بالاتر در يكي از رشته هاي اصلي مذكور در قانون شامل مهندسي عمران،معماري،تاسيسات برقي ، تاسيسات مكانيكي ، نقشه برداري ، شهرسازي ، ترافيك و يا رشته هاي مرتبط با هفت رشته مذكور

ج : پرداخت ورودي و حق عضويت ساليانه

د: عدم عضويت در سازمان نظام مهندسي ساختمان استان ديگر

تذكر : براساس ماده 7 آيين نامه اجرايي قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان و ابلاغ شوراي مركزي، سازمان استان مكلف به بررسي صحت مدارك تحصيلي ارائه شده از طريق استعلام از مراكز آموزش عالي مي باشد.

توضيح : از آنجاييكه كليه مراحل عضويت متقاضيان در سازمان نظام مهندسي ساختمان استان از طريق سامانه تحت وب با حداقل مراجعه حضوري (تنها در يك مرحله جهت تطبيق اصل مدارك و دريافت كارت عضويت) انجام خواهد شد مقتضي است متقاضيان از مراجعه حضوري جهت انجام امور عضويت جداً خودداري فرمايند.

 

مدارك لازم جهت ثبت عضويت الكترونيكي (از طريق سامانه خدمات الكترونيكي):

تهيه فايل اسكن شده مدارك زير براساس مشخصات ذكر شده در راهنماي عضويت

1. تهيه فايل اسكن شده مدارك تحصيلي كارداني، كارشناسي و بالاتر

2. تهيه فايل اسكن شده عكس 4 × 3

3. تهيه فايل اسكن شده شناسنامه

4. تهيه فايل اسكن شده كارت ملي

5. تهيه فايل اسكن شده گواهي اشتغال به كار ( براي متقاضيان غير بومي با توجه به ماده 44 آئين نامه اجرائي )

6. واريز وجه به مبلغ 1.430.000 ريال از طريق درگاه الكترونيكي (در سامانه خدمات الكترونيكي) بابت حق عضويت سال اوّل و حق ورودي

 

مدارك لازم جهت تطبيق مشخصات ارسالي از طريق سامانه خدمات الكترونيكي :

متقاضي در زمان مراجعه جهت تطبيق مشخصات ارسالي از طريق سامانه خدمات الكترونيكي بايد اصل مدارك زير را همراه داشته باشد

1. اصل مدرك تحصيلي كارداني، كارشناسي و بالاتر

2. اصل شناسنامه

3. اصل كارت ملي

4. گواهي اشتغال به كار ( براي متقاضيان غير بومي با توجه به ماده 44 آئين نامه اجرائي )

ورود به سامانه سينا

توجه : در صورت وجود هرگونه سوال يا مشكل در رابطه با مراحل و نحوه عضويت با شماره هاي داخلي 107 (واحد عضويت سازمان) و در صورت داشتن سوال و يا مشكل فني با شماره هاي داخلي 405 و 406 (واحد انفورماتيك سازمان) تماس حاصل نمائيد.