جستجو

جذب اعتبار و سرمایه های اجتماعی در سازمان؛ ارمغانی از سوی اهل قلم

  • صفحه اصلی
  • جذب اعتبار و سرمایه های اجتماعی در سازمان؛ ارمغانی از سوی اهل قلم
هیئت مدیره

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، ایجاد اعتماد و دید مثبت در مردم به عنوان مخاطب و مشتری اصلی سازمان را نوعی اعتبار و سرمایه اجتماعی برای سازمان دانست و بر نقش پررنگ رسانه ها در ارتقای این سرمایه ارزشمند تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان، در هفتاد و هشتمين نشست هيئت مديره که عصر چهارشنبه 15 مرداد ماه در محل سالن جلسات برگزار شد، «مهدی سالاری» ضمن تبریک روز خبرنگار، از همکاری و همراهی های اهل رسانه با این سازمان تقدیر نمود و حمایت آنان را در جلب اعتماد مردم و رونق فعالیت های سازمان نظام مهندسی بسیار مؤثر خواند.
سالاری جذب اعتبار و سرمایه اجتماعی را لازمه ارتقاء تمامی سازمان های خدمات رسان به ویژه سازمان های مردم نهادی همچون نظام مهندسی دانست و این مهم را در گرو انعکاس صحیح فعالیت های سازمان از سوی اصحاب رسانه عنوان کرد.
وی افزود: البته لازم است سازمان ها نیز درک درستی از نیازهای جامعه و مردم داشته باشند که در این زمینه نیز اهل قلم می توانند به عنوان مرجع بازتاب این نیازها، یاری گر سازمان باشند.
سالاری با اشاره به اقدامات خوب و عملکرد موفقی که در چند سال اخیر در سازمان صورت گرفته است خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمارها نشان می دهد که میزان مراجعه مردم به سازمان و شاخص های نظام مهندسی در چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشته که این امر نشان از اعتماد بیشتر مهندسین و مردم به این سازمان است.
رئیس سازمان در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های یک هفته اخیر سازمان، ارائه گزارش عملکرد چهار ماه سال 99 مجموعه مدیریت فنی و مشارکت های حرفه ای سازمان را در دستور کار جلسه قرار داد.
سپس، «عباس معتمد راد»، مدیر فنی و مشارکت های حرفه ای سازمان، به معرفی کلی از این مجموعه پرداخت و ادامه جلسه با تمرکز بر دو بخش خدمات مهندسی و واحد کنترل و نظارت پی گرفته شد.
در ادامه، «سيدهادي مدرسی» جزئیات فعالیت ها و اقدامات انجام شده در مجموعه خدمات مهندسی سازمان و «مهدی رضایی» شرح وظایف و اهم فعالیت های واحد کنترل و نظارت سازمان را بیان داشتند و به مقایسه عملکردی چهار ماهه اول سال 99 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته پرداختند.