جستجو

سامانه پرسش و پاسخ تیکتینگ راهکاری برای ارائه خدمات غیرحضوری

  • صفحه اصلی
  • سامانه پرسش و پاسخ تیکتینگ راهکاری برای ارائه خدمات غیرحضوری
تیکتینگ

با توجه به شیوع کرونا  و لزوم گسترش خدمات غیرحضوری، سامانه تیکتینگ راه اندازی شد تا تمامی خدمات سازمان را در قالب یک درگاه اینترنتی به مردم و مهندسی ارائه شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد؛ سامانه تیکتینگ مرجعی مطمئن و سریع برای آگاهی و استفاده از خدمات جدید سازمان است که از فروردین ماه ۹۹ به منظور کاهش حجم مراجعات به سازمان و کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
در 7 ماهه سال جاری هزار و 31 درخواست به این سامانه ارسال شده که بیشترین آنها به درخواست تسهیلات بانکی، اقدامات مربوط به پروانه اشتغال به کار، پیگیری های دوره های آموزشی و سامانه ارجاع نظارت مربوط می شود.
براساس این گزارش؛ مهندسان و مالکان از این پس می توانند با استفاده از سامانه تیکتینگ که دارای  قابلیت آپلود مدارک است، نسبت ارسال درخواست های خود اقدام کنند.
گفتنی است؛ اعلام درخواست در این سامانه برای حوزه ریاست،  واحد روابط عمومی، کمیسیون های تخصصی، واحد حقوقی و مشاور عمرانی، مسئول پیگیری های ویژه، واحد خدمات مهندسی، واحد امور مشترکین، واحد کنترل و نظارت واحد مالی، واحد منابع انسانی، واحد رفاهی، واحد آموزش واحد آمار و فناوری اطلاعات و شورای انتظامی امکان پذیر است.