جستجو

سامانه سینا، ۵۴ فرایند خدمات مهندسی در ۱۳ سامانه را تجمیع می کند

  • صفحه اصلی
  • سامانه سینا، ۵۴ فرایند خدمات مهندسی در ۱۳ سامانه را تجمیع می کند
حاجی زاده

کارشناس انفورماتیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: سامانه سینا فرایند های ۵۴ گانه ارائه شده در ۱۳ سامانه مجزا در نظام مهندسی را به صورت تجمیع شده و با کیفیت بهتر در اختیار مهندسان قرار می دهد.
به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان استان یزد؛ زهرا حاجی زاده با بیان اینکه سامانه سینا بر مبنای BPMS پایه گذاری شده و باعث یکپارچگی و هماهنگی امور سازمان می شود، اظهار کرد: این سامانه محدود به سطح خاصی از مدیران نمی شود و می توان برای سطوح مختلف مدیریتی داشبوردها و سطح دسترسی های مختلف تعریف کرد.
وی افزود: مدیران سازمان با استفاده از این سامانه می توانند در هر لحظه گزارش های مورد نظر خود از کارهای انجام شده یا در حال انجام را طراحی و مشاهده کنند. 
کارشناس انفورماتیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با بیان اینکه سامانه سینا در افزایش بهره وری، رضایت کاربران(مهندسان) و سیاست گذاری های آینده تاثیرگذار است، تاکید کرد: دلیل عملیاتی کردن و استفاده از سامانه سینا تجمیع فرایندهای ۵۴ گانه سازمان است که در حال حاضر در سامانه هایی جداگانه ارائه می شود. 
حاجی زاده تصریح کرد: پیاده سازی برخی از فرایندها و درخواست های جدید به دلیل تعدد سامانه ها و هزینه های بالا امکان پذیر نبود ولی این سامانه کمک می کند تا فرایندها و درخواست های جدید با صرف زمان کوتاهتری با بیشترین قابلیت فنی پیاده سازی شود.
وی مزیت های دیگر سامانه سینا را زمینه سازی برای شفاف سازی بیشتر در فرایند های خدمات مهندسی و عدم مغایرت اطلاعات بین بخشی در سازمان عنوان کرد.
این کارشناس حوزه انفورماتیک خاطرنشان کرد: این سامانه به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از وب سرویس قابلیت اتصال به ارگان های دیگر از قبیل شهرداری، شرکت گاز، راه شهرسازی و حتی دیگر سامانه های کاربردی سازمان مانند سامانه نوسا و اتوماسیون اداری را دارد.