سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در نظر دارد تعداد 2000 عدد توکن به همراه گواهی الکترونیکی مشخصات فنی مندرج در اسناد مناقصه را از شرکت های واجد شرایط صلاحیت خریداری کند .
- زمان تحویل اسناد از ساعت 8 صبح روز سه شنبه 99/5/21 تا ساعت 13 روز پنج شنبه 99/5/30 از محل دبیرخانه سازمان هست.
- اسناد مناقصه ساعت 9:00 صبح روز شنبه 99/6/1 با حضور اعضای کمیسیون معاملات بازگشایی خواهد شد.
- قابلیتهای سخت افزار مورد نظر سازمان
- پشتیبانی از الگوریتمهای مختلف رمزنگاری و امضا (RSA, DES, 3-DES, AES)
- پشتیبانی از استانداردهای PKCS، Microsoft CAPI و ISO 7816
- اجرای تمام عملیات به صورت on-board
- پشتیبانی از سیستمعاملهای ویندوز و لینوکس 32 و 64 بیتی
- استحکام بدنه مناسب ( مقاومت مناسب در برابر آب، مقاوم در برابر ضربه، عدم امکان باز شدن بدون تشخیص، مقاوم در برابر رطوبت)
- بدون نیاز به نصب (driverless)
- پشتیبانی و خدمات پس از فروش در استان یزد
- رابط کاربری مناسب برای مدیریت کلیدها و گواهیها
- امکان استفاده موازی از چند توکن امضای دیجیتال
- حافظه فلش حداقل 2MB
- ظرفيت فلش حداقل 20000 بار نوشتن و پاک کردن
- پردازنده 32 bit smart card chip
- فضاي حافظه حداقل 64KB (EEPROM)
- ظرفيت حداقل 500000 بار نوشتن و پاک کردن
- نگهداري داده حداقل بيش از 10 سال
- اتصال USB 2.0 full speed
- ارائه راهکار های مناسب جهت پوشش نیاز های ذیل:
- استفاده از گواهی امضاء الکترونیک مهندسین بر روی اسناد فنی با فرمت PDF
- استفاده از یک یا چند امضا برای مسئولیتهای مختلف در یک سند.
- درج یک امضا برای مسئولیتهای مختلف در یک سند
- پشتیبانی از نسخههای مختلف نرم افزار Adobe Acrobat
- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از موضوع با شماره 3155-035 داخلی 404 الی 406 واحد آمار و فناوری اطلاعات سازمان تماس حاصل فرمایید.