با عنایت به اجرايي شدن مجدد مبحث دوم مقررات ملي ساختمان درخصوص دفاتر مهندسي و تصويب آيين نامه و دستورالعمل جديد دفاتر مهندسي در هيئت مديره سازمان ، بدينوسيله اعلام مي گردد مسئولین دفاتري كه درخواست تمديد اعتبار و یا اصلاح ساختار دفاتر مهندسي خود را بر اساس دستورالعمل جديد دارند ، حداکثر تا تاريخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ نسبت به ارائه مداراك ذكر شده در آيين نامه ، جهت بررسي و اعلام نظر درخصوص درخواست ها ، اقدام نمايند. بديهي است بررسي ها بر اساس برنامه زمان بندي كه توسط سازمان ارائه مي گردد انجام و نتيجه به مسئولين دفاتر اعلام خواهد شد.
- بررسي ها براساس موارد زيرصورت پذيرفته و اعلام مي گردد :
- شرايط فيزيكي دفتر
- اعضاء امتيازآور (بر اساس دستورالعمل )
-مسئول دفتر
- مشارکت نامه مدنی( براساس نظام نامه داخلي )
- نظام نامه داخلي
- تكميل فرم درخواست تمديد دفتر
واحد فني ومشاركتهاي حرفه اي سازمان