جستجو

اهم مصوبات دومین جلسه ستاد کرونا سازمان

  • صفحه اصلی
  • اهم مصوبات دومین جلسه ستاد کرونا سازمان
کرونا

دومين جلسه ستاد كرونا سازمان روز چهارشنبه1399/01/20 با حضور اعضاء تشكيل و در مورد موارد زير تصميم گيري به عمل آمد:

- موضوع نامه آقای مهندس خرم درخصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا و حضور دو سوم پرسنل از مورخ 1399/01/23مطرح و مقرر شد کلیه پرسنل سازمان با رعایت پروتکل بهداشتی درمحل کار خود حضور داشته باشند و فقط افراد مشکوک و مبتلا به کرونا با درخواست مرخصی از مدیر مربوطه و هماهنگی با واحد منابع انسانی سازمان نسبت به عدم حضور در سازمان اقدام نمایند.
- نامه معاون محترم عمران ، توسعه امور شهری و روستایی باموضوع ادامه فعالیت های عمرانی بدون وقفه با رعایت الزامات بهداشتی مطرح گردید و مقرر شد طی نامه ای به کلیه مجریان بلامانع بودن ادامه فعالیت ابلاغ شود و کلیه کارگاهها را به رعایت مسائل بهداشتی از قبیل زدن ماسک و استفاده از دستکش برای کلیه افراد حاضر در کارگاه ملزم و کلیه سطوح و لوازم ضد عفونی گردد . همچنین واحد فنی و مشارکتهای حرفه ای با اعزام تیم نظارت ، بر عملکرد کلیه کارگاهها و نحوه اجرای دستورالعمل HSE در محیط کارگاه نظارت دقیق نمایند.
- نامه ریاست محترم شورای اسلامی شهر یزد درخصوص کسب و کارهای آسیب دیده درطول دوره بحران کرونا مطرح و مقرر گردید پس از بررسی های لازم ماهیت کسب وکارهای مرتبط با خدمات نظام مهندسی ساختمان که به دلیل کرونا راکد و آسیب دیده اند مشخص و اطلاعات جمع بندی شود سپس با ارائه نامه ای ، درخواست کلی جهت بهره مندی از تسهیلات دولتی تنظیم و به استانداری و نهادهای مرتبط ارسال شود. همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای حمایت از مالکین و مردم کلیه قراردادهای مالکین و ناظرین را به مدت دو ماه مشمول شرایط فورس ماژور نماید.
- رئیس سازمان درمورد جلسه مشترک با شهرداری توضیحاتی ارائه و پیشنهاد گردید مسابقه ای تحت عنوان طراحی المان های شهری با موضوع تجلیل از پیشگامان و ایثارگران سلامت برای اعضاء برگزار شود و ضمن اهدای جوایز برای منتخبان ، با رایزنی با شهرداری و اختصاص فضای مناسب ،طرح برگزیده اجراء شود.
- موضوع نحوه خدمات رسانی به ارباب رجوع سازمان از تاریخ 1399/01/23 مورد تبادل نظر قرار گرفت و مقررشد زیرساخت های لازم برای نوبت دهی غیرحضوری از طریق سایت فراهم آمده و این موضوع از طریق سایت و پیامک به اعضاء اطلاع رسانی شود. همچنین ظرفیت واحدهای سازمان از نظر سرویس دهی و خدمات رسانی مشخص و با مدیریت حرفه ای میز خدمت نسبت به پذیرش ارباب رجوع و با جلوگیری از ازدحام در واحدها و مراجعات غیرضروری اقدام شود. همچنین به کلیه ارباب رجوع در بدو ورود به سازمان، یک عدد دستکش و ماسک تحویل و پس از ضدعفونی دستها اجازه ورود داده شود.